Svar på tal:) Igen

Jennifer ([email protected]) om Svar på tal:):
Klagar verkligen inte på dig!!! Men klart om du skriver som du skriver är de klar jag reagerar!!

Skriv inte saker som inte är sanna!! Du vet ju till och med att vi har kollat hennes tänder XD

Aggressiv? HAHAHAHHA KUL


Okej, det enda jag skrev var att det var längesedan någon kollade hennes tänder. Om ni gjorde det när ni vaccinerade henne, okej bra, då är det ändå ett tag sen. Jag sa inte att ni aldrig gjorde det, dessutom var jag inte heller särskilt insatt i vad du gjorde med Kwanza då så jag visste faktiskt inte att ni hade kollat hennes tänder.

Nu tänker jag sluta tjaffsa om detta, känns lite fånigt att komma med sånnahär kommentarer två gånger på en blogg. Prata med mig i verkligheten istället.





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0