Min nyårsafton.

Jag red barbacka i ridhuset på kossan Kwanza <3 Hon var skitfin om man bortser från att hon inte bryde sig särksilt mycket om mina skänklar. Haha pluttan <3

Nu ska jag eventuellt gå ut och springa får känna lite på om jag orkar ^^
Min nyårsafton kommer att spenderas hemma med en kompis, vi ska bara chilla och titta på film och ha det awsome. Dock kommer vi att ha gäster hemma så vi blir kanske inte helt ensamma haha. Hade planerat lite annat men det får bli nästa år;)

Det kommer nog upp lite bilder på mig och min nyårsoutfit senare ikväll. Om vi inte hade haft gäster och bara min kompis hade kommitt hade jag nog gått runt i deg. Jaja, jag gillar att klä upp mig så det gör inget :D





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0