Kwanzen<3

Jag var ju på träninhsläger hos Sara i två dagar. Första dagen var det ett dressyrpass. Kwanza var jättefin och jag har inte så mycket att säga om detta ridpass förutom att jag är jätte nöjd!
Andra dagen var det hoppning. Kwanza var inte riktigt som hon brukar. Hon var loj och jag kände inte riktigt att hon var jätte sugen på att hoppa. Men vi gjorde olika korta banor med lite svängar. Var även en stuts med, och lite travhoppning. 

Kwanza hoppade och gjorde det hon skulle, men jag kände somsagt ingen vilja. Hon var lite seg också så det kan ju faktiskt ha berott på att hon kanske inte hade sovit ordentligt. Hon sov ju i Saras stall och där har hon ju aldrig varit innan, Astan var ju inte heller där och dom är ju så gott som alltid tillsammans-även om det kanske inte märks att dom är världens bästa vänner så tror jag ändå att dom gillar att vara tillsammans. 
Jag får se hur hon är i veckan men jag tror egentligen inte att det är något speciellt, alla har vi ju våra sega dagar.



Hehe, hoppsann.





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0