Hejsan svejsan!

Hej hej bloggisen!

Lite seg updatering, men jag har ett litet liv som inte innebär att sitta vid datorn. 
I förrgår sov Lovisa och Becci hos mig, dampigt och roligt som alltid! Igår skrittade jag Kwanzen i ridhuset och idag hoppade jag lite stuts på rakt spår och på volt.

Jag har även spelat två matcher idag i Gothia innebandy cup, en med 97:orna och en med 95:orna. Imon ska jag spela fyra matcher, första klockan 8 och resten lite utspritt på dagen. Ponnyn får vila<3
Nu ska jag snart sova för jag är så trött och ska upp 7 (:O) inom igen. Kom precis hem från invigningen av cupen så detta har varit en fullproppad dag. 

Ha det niceeee!!!!



haha, man var ju tvungen att prova på att stå i mål i början av karriären. Bilden är nog från 2004/2005 haha



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0